Infographic: Marketing Intelligence – van tal van databronnen naar de juiste beslissing

Michiel Scheepens
21 november 2018 - Leestijd 4 minuten

Als marketeer had je het afgelopen decennium geen gebrek aan data of tools om iets met die data te doen. Er zijn zo’n 5.000 gespecialiseerde marketing softwaretools en marketeers gebruiken gemiddeld 70 verschillende databronnen.

Waar wél een gebrek aan was: één tool om al die data aan elkaar te knopen voor één gecentraliseerd beeld van je klanten, prospects en performances.

Welkom in een nieuw tijdperk van marketingtechnologie, want die tools zijn er nu. En ze zijn al helemaal volwassen.

Interesse gewekt?
Deel via social media

Interesse gewekt?

Vul je gegevens in of bel ons direct.
We nemen binnen één werkdag contact met je op.
Of bel ons direct
Nederland (afdeling verkoop) +31 (0)10 322 03 04 België +32 (0)2 765 00 21

Whitepaper

Data Detox

Raak je overtollige data kilo’s kwijt

Dirty Data kost bedrijven wereldwijd klauwen met geld. Bovendien lopen zij winst mis doordat ze concurrenten niet kunnen bijbenen die slimmer zijn met data en analytics. Met deze whitepaper stomen we je klaar voor efficient data management.

Pdf van 29 pagina’s, 0,4 MB
Data Detox

Wil je meer lezen over creditmanagement en compliance?

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Schrijf je nu in!

Ja, ik wil elke maand op de hoogte worden gebracht van trends & ontwikkeling rondom Credit Risk, Compliance, Master Data, Supply Chain en Sales & Marketing.

Je keuze voor

quizz outcome