Razendsnelle klantacceptatie in B2B
Kost het verwerken en screenen van klanten veel tijd? Wij automatiseren het hele proces zodat jij screent, accepteert en rapporteert binnen 30 seconden.
Razendsnelle klantacceptatie B2B
Automatiseer van A tot Z
Van de klant verwerken, een credit check doen, de UBO vaststellen, internationale screening en reporting. Volledig geautomatiseerd en binnen 30 seconden voltooid.
Razendsnel, schaalbaar en betrouwbaar
Bespaar enorm op handmatige handelingen
Alle data via één bron – geen KVK nodig.
Zien is geloven: realtime video
Jorick laat in realtime zien dat klantacceptatie mogelijk is binnen 30 seconden.
Welke stappen kun je automatiseren?
Dure medewerkers zouden geen data moeten overtypen, maar doen waar ze goed in zijn.
Nieuwe klant aanmaken
CRM bijwerken
Verificatie
Credit check
UBO vaststellen
Sanctie- en PEP-check
Klantacceptatie
Monitoring
Normale klantacceptatie
Gegevens handmatig invoeren in een CRM en ontbrekende data googlen.
Alleen de verplichte velden worden ingevuld. En dikwijls met schrijffouten.
De klant verifiëren via verschillende databronnen en rapportages.
Handmatig opvragen van een kredietrapport en handelsinformatie.
Verschillende UBO-registers checken en de klant een vragenlijst sturen.
(Inter)nationale lijsten afspeuren en handmatig false positive management.
Handmatig beoordelen of een klant geaccepteerd of geweigerd wordt.
Als gegevens eenmaal in het CRM staan, checkt niemand ze meer.
Razendsnelle klantacceptatie
Type ahead in CRM en de juiste bedrijfsentiteit selecteren.
Foutloze en geautomatiseerde verrijking van álle velden.
Geautomatiseerde verificatie tegen actuele wereldwijde database.
Geautomatiseerde check met Dun & Bradstreet data, verwerkt in CRM of ERP.
UBO's, pseudo-UBO's en aandeelhouders wereldwijd automatisch vaststellen.
Geautomatiseerde screening tegen alle sanctielijsten inc. false positive management
Rule-based klanten accepteren of weigeren o.b.v. custom scoring.
24/7 data monitoring inc. geautomatiseerde updates bij gewijzigde gegevens.
ervaringen
Ervaringen van onze klanten
"Ons creditproces is voor het overgrote deel geautomatiseerd. Het kost ons relatief weinig tijd om relaties te screenen, dat geeft een flinke impuls aan onze resultaten."
Erik Prins
Credit Manager en Cash Officer