Ik wil de meest rendabele prospects vinden

Zoek je naar een beter rendement op je dure acquisitiecampagnes? Het selecteren van de juiste doelgroep is een flinke stap in de goede richting. We helpen je met onze data, inzichten en tools om de meest rendabele prospects te selecteren op basis van honderden criteria.

kansen en groei

Beloftevolle prospects

Door op een slimme manier te prospecteren en te focussen op de beste prospects vergroot je de kans op succes van jouw campagnes op zowel de korte als de lange termijn. De vraag is: hoe selecteer je deze prospects?

De Dun & Bradstreet Data Cloud maakt het mogelijk een profiel op te stellen van jouw (beste) klanten. Aan de hand van dit profiel zoek je in de Dun & Bradstreet Data Cloud naar lookalikes; bedrijven die lijken op jouw bestaande klanten en waarvan de kans groot is dat ze geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten. Door vervolgens deze prospects te segmenteren op kredietwaardigheid en de hoogste risicogroep uit sluiten, zorg je ervoor dat de verkoop uit jouw campagne ook daadwerkelijk betaald wordt en garandeer je het succes van jouw campagne op de langere termijn.

Altares problem

Wil je meer weten over onze data voor sales & marketing?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.

De voordelen van je markt écht kennen

Breng focus aan in je campagnes en behaal meer conversie en een betere ROI.

Doelgroepanalyse

Verrijk de klantinformatie met de data van Altares Dun & Bradstreet en maak een gedetailleerd profiel van jouw klanten. Breng in kaart wie jouw doelgroep is en waar deze zich bevinden.

Lookalikes

Maak een profiel van jouw beste klanten en zoek naar vergelijkbare bedrijven in de Dun & Bradstreet Data Cloud voor een verhoogde kans op succes.

Segmentatie

Segmenteer jouw doelgroep en bepaal het potentieel per segment op basis van o.a. branchecodering, omzetcijfers en werknemersaantal.

New business

Succesvolle acquisitie start bij het selecteren van de juiste prospects. Dit zorgt voor een hoge respons en hoge conversie van jouw campagnes.

Credit marketing

Spendeer jouw marketinggeld alleen aan financieel gezonde prospects. Vermijd financiële risico’s en voorkom wanbetalingen.

Familiestructuren

Hoe groot is jouw omzet binnen de totale concernstructuur? Wie zijn jouw strategische klanten en welke klantrelaties kan je uitbouwen?

Onze producten

Onze producten voor datagedreven
sales & marketing

D&B Hoovers

Ken je de kenmerken van je prospects, maar zitten ze nog niet in je database? Je vindt ze met D&B Hoovers: de propecting tool voor het bouwen en onderhouden van super relevante leadlijsten.

D&B Market Insight

Datagedreven marktonderzoek doen zónder een duur bureau in te huren? Je doet het met D&B Market Insight: ontdek je marktpositie, kansen en bedreigingen op basis van de grootste B2B database ter wereld.

Waarmee kunnen we je helpen?

Kennis van en inzicht in jouw markt is bepalend voor je succes. De Dun & Bradstreet Data Cloud is de grootste in zijn soort en stelt je in staat om uitgebreide analyses te maken, jouw marktaandeel en marktpenetratie inzichtelijk te maken en groeimogelijkheden te ontdekken.

Hoeveel bedrijven zijn er eigenlijk binnen een bepaalde regio en hoe groot zijn deze bedrijven? Hoeveel bedrijven zijn actief binnen een specifieke branche en hoeveel mensen werken er? Je kunt zelf snel en eenvoudig tellingen en selecties maken in de internationale bedrijven database van D&B op basis van vele criteria. Zo maak je inzichtelijk waar jij je het beste op kunt richten en waar jouw kansen op succes het grootste zijn.

Lees verder

Het selecteren van de juiste doelgroep is de sleutel tot succes van elke marketingcampagne. Het zorgt voor een hogere respons en lagere kosten. Een DM- of telemarketingcampagne is kostbaar en een hoog bereik en een hoge conversie dus van groot belang.

Je wilt niet schieten met hagel en zit niet te wachten op stapels met postretouren. De Dun & Bradstreet Data Cloud garandeert kwalitatief hoogwaardige prospectbestanden met een hoge conversiekans.

Lees verder

Veel bedrijven brengen hun activiteiten bij meerdere rechtspersonen onder in binnen- én buitenland. De belanghebbenden in het binnenland zijn vaak via publieke bronnen inzichtelijk, maar hoe ziet zo’n concernstructuur mondiaal eruit?

De wereldwijde Dun & Bradstreet Data Cloud geeft je inzicht in de wereldwijde concernstructuren van jouw zakelijke relaties. Daarin kun je bijvoorbeeld ontdekken dat bijna 70% van de Nederlandse BV’s via aandelen is verbonden met een ander bedrijf in Nederland of daarbuiten. Meer dan 30% van de Nederlandse BV’s en NV’s hebben een link met het buitenland.

Lees verder

Het is een bekend gegeven dat het werven van een nieuwe klant 5 keer duurder is dan het behouden van een bestaande klant. Maar wist je ook dat er vaak vele kansen en mogelijkheden zijn binnen jouw bestaande klanten?.

Wellicht verkoop je relatief weinig aan een heel groot bedrijf. Of blijkt een ‘kleine klant’ onderdeel te zijn van een groot concern. Met de informatie van Altares Dun & Bradstreet kan je nieuwe kansen en mogelijkheden binnen jouw bestaande klantenportefeuille blootleggen. Deze hebben een veel groter kans op succes dan koude leads.

Lees verder

Zoek je naar een beter rendement op je dure acquisitiecampagnes? Het selecteren van de juiste doelgroep is een flinke stap in de goede richting. We helpen je met onze data, inzichten en tools om de meest rendabele prospects te selecteren op basis van honderden criteria.

Door op een slimme manier te prospecteren en te focussen op de beste prospects vergroot je de kans op succes van jouw campagnes op zowel de korte als de lange termijn. De vraag is: hoe selecteer je deze prospects?

Lees verder