De ESG Maturity Checklist
De ESG Maturity checklist helpt jouw bedrijf te beoordelen waar je staat met ESG, je gegevens te analyseren en waarde toe te voegen aan je bedrijf.
Wij zijn nieuwsgierig en delen graag onze bevindingen. Lees hier onze laatste whitepapers over Master Data, Risk Management, Marketing Intelligence en meer.
De ESG Maturity checklist helpt jouw bedrijf te beoordelen waar je staat met ESG, je gegevens te analyseren en waarde toe te voegen aan je bedrijf.
In deze whitepaper onderzoeken we de rol van data in de zakelijke markt, bespreken de uitdagingen en kansen van data management en leren je hoe je alles uit je kostbare data kunt halen.
In dit whitepaper identificeren we de vier meest voorkomende data bottlenecks en laten we zien hoe je deze kunt oplossen en voorkomen.
In deze whitepaper laten we zien hoe je automatisering het beste kunt aanpakken. Als eerste laten we zien hoe het perfecte credit risk management automation systeem er uit ziet. Hierdoor weet je naar welk resultaat je wilt gaan werken.
Deze whitepaper beschrijft de noodzakelijke stappen om een alomvattend kredietbeleid op te stellen en toe te passen
Succesvol master data management in 5 stappen. Dat data belangrijk is voor een bedrijf, zal niemand ontkennen. Wil je goede rapportages kunnen uitdraaien, snel klantgegevens kunnen vinden of financiële kredietchecks doen, dan moet je kunnen vertrouwen op actuele en complete bedrijfsinformatie.
Klantacceptatie kan vertraging oplopen als je als organisatie niet beschikt over voldoende interne middelen of specifieke compliance kennis. Een andere reden voor vertraging: het moeten putten uit verschillende informatiebronnen om de benodigde gegevens boven water te krijgen. Goed nieuws: het klantacceptatieproces kan makkelijker en sneller.
Wist je dat een 360-graden-klantbeeld zorgt voor een hogere klanttevredenheid en een soepeler salesproces? We vertellen je graag waarom je vandaag nog hiermee aan de slag zou moeten.
Het supplier onboarding proces is niet niks. Voor het onboarding proces heb je bergen aan informatie over de nieuwe leverancier nodig. De juistheid van deze informatie is belangrijk voor een stabiele leveranciersrelatie en het behouden van een goede reputatie.
Een kredietcheck bij klantacceptatie is waardevol, maar ook meteen verouderd. Het échte kredietrisico begint eigenlijk juist pas nadat je een klant hebt geaccepteerd.
UBO’s vaststellen is één, maar de UBO van vandaag is niet de UBO van morgen. Lees in deze whitepaper alles over UBO-monitoring en til dit proces naar een hoger niveau.
Innovatie. Het woord vliegt ons al jaren om de oren en we lijken er niet meer omheen te kunnen. Toch gaat innovatie vrijwel altijd gepaard met obstakels en weerstand, ook in de creditwereld.
Altares Dun & Bradstreet
Otto Reuchlinweg 1094
3072 MD Rotterdam