Salesgids: Zo bouw je een 360-graden klantbeeld

In deze whitepaper:

Download whitepaper

Vul je gegevens in en download de whitepaper

  • Hidden

Over deze whitepaper

Als sales professional heb je veel om handen. Er moeten targets worden gehaald en deals worden gewonnen. Maar dat is niet alles. Als de deals eenmaal gesloten zijn, houd je de klant het liefst ook aan boord. Nieuwe klanten werven kost je immers 6x zoveel geld als het behouden van je bestaande klanten. De sleutel tot groei is het creëren van uitstekende ervaringen voor je klanten en prospects. Daarom is het niet alleen belangrijk dat je de juiste accounts vindt om je op te richten, je moet je potentiële klant ook echt leren kennen om hem het beste te kunnen helpen. Het liefst wil je dus alles over ze weten, want hoe meer je over jouw prospects en klanten weet, hoe makkelijker het wordt om in te spelen op hun behoeften. Met andere woorden: je wilt een 360-graden-klantbeeld. In deze gids leggen we uit hoe je tot een 360-graden-klantbeeld komt en welke voordelen dit voor jou en je klanten met zich mee brengt. Win-win!

  • Het geheim van een succesvol salesproces

    In deze paper geven we je antwoord op vragen als "Hoe kom ik alles te weten over mijn klanten?" en "Hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten ook klant blijven?".
  • Welke data heb ik nodig voor een 360-graden-klantbeeld?

    Voor het verkrijgen van een eenduidig beeld van jouw klanten, heb je informatie nodig. We vertellen in deze paper hoe je deze informatie kunt verzamelen.
  • Zo profiteren jij en je klanten van een geoptimaliseerd salesproces

    Wist je dat een 360-graden-klantbeeld zorgt voor een hogere klanttevredenheid en een soepeler salesproces? We vertellen je graag waarom je vandaag nog hiermee aan de slag zou moeten.

22 Pagina's

18 minuten leestijd

2021 © - All rights reserved - Dun & Bradstreet B.V.
Legal      Privacy Policy

Je keuze voor

quizz outcome