Infographic: Marketing Intelligence – van tal van databronnen naar de juiste beslissing

Leestijd 4 minuten | Geschreven door Michiel Scheepens | 21 november, 2018

Als marketeer had je het afgelopen decennium geen gebrek aan data of tools om iets met die data te doen. Er zijn zo’n 5.000 gespecialiseerde marketing softwaretools en marketeers gebruiken gemiddeld 70 verschillende databronnen.

Waar wél een gebrek aan was: één tool om al die data aan elkaar te knopen voor één gecentraliseerd beeld van je klanten, prospects en performances.

Welkom in een nieuw tijdperk van marketingtechnologie, want die tools zijn er nu. En ze zijn al helemaal volwassen.

Infographic: Marketing Intelligence – van tal van databronnen naar de juiste beslissing

Deel via social media

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Michiel Scheepens

Marketing Team Coordinator

Whitepaper

Data Detox

Raak je overtollige data kilo’s kwijt

Dirty Data kost bedrijven wereldwijd klauwen met geld. Bovendien lopen zij winst mis doordat ze concurrenten niet kunnen bijbenen die slimmer zijn met data en analytics. Met deze whitepaper stomen we je klaar voor efficient data management.

Pdf van 29 pagina’s, 0,4 MB
Data Detox

Wil je meer lezen over creditmanagement en compliance?

2021 © - All rights reserved - Dun & Bradstreet B.V.
Legal      Privacy Policy