Een onverslaanbaar klantacceptatieproces door gemixte data

In deze whitepaper:

Download whitepaper

Vul je gegevens in en download de whitepaper

Over deze whitepaper

Als creditmanager is het belangrijk om betrokken te zijn bij het klantacceptatieproces. Het accepteren van nieuwe klanten brengt namelijk veel risico’s met zich mee. Door te kiezen voor een strategie waarbij je de kredietwaardigheid van potentiële klanten preventief bepaalt en blijft monitoren, bouw je een kwalitatief goede klantenportefeuille op. Door je eigen bedrijfsdata met externe data te combineren, verzamel je genoeg waardevolle informatie over de kredietwaardigheid van een klant. Maar welke acties moet je nemen bij het in kaart brengen van risico’s? In deze paper beschrijven we hoe je door het gebruiken van gemixte data het kredietrisico zo klein mogelijk houdt.

  • Voorbeelden uit de praktijk

    We laten aan de hand van een praktijkvoorbeeld zien waarom gemixte data essentieel is voor jouw klantacceptatieproces.
  • 7 stappen om het kredietrisico voor je bedrijf zo klein mogelijk te houden

    In deze paper hebben we 7 stappen geformuleerd die onmisbaar zijn in het klantacceptatie- en monitoringsproces. Volg de stappen om het kredietrisico zo klein mogelijk te houden.
  • Zo gebruik je gemixte data

    In deze paper beschrijven we hoe je door het gebruiken van gemixte data kredietrisico’s kunt verminderen en uiteindelijk zelfs je omzet op een duurzamere manier kunt verhogen.

10 Pagina's

10 minute read

2021 © - All rights reserved - Dun & Bradstreet B.V.
Legal      Privacy Policy