Dept zet content centraal bij herpositionering Altares D&B

Leestijd 3 minuten | Geschreven door Anne de Geus | 2 mei, 2018

Persberichten

ROTTERDAM – 2 mei 2018 – Altares Dun & Bradstreet (Altares D&B), een van de grootste, internationale data leveranciers, heeft digital agency Dept betrokken bij hun content marketing strategie en uitvoering om de herpositionering van het bedrijf te lanceren.

Met ‘s werelds grootste commerciële database, bestaande uit bedrijfsinformatie van meer dan 300 miljoen bedrijven, wil het bedrijf zich ontpoppen tot leading supplier van master data. Dept heeft in nauwe samenwerking met Altares D&B gewerkt aan het ontwikkelen van content met concrete oplossingen voor het op orde krijgen van datamanagement van grote organisaties. Door een betere samenkomst van sales, marketing en advertising worden de juiste B2B doelgroepen in contact gebracht met voor hen relevante whitepapers, blogs en video’s.

Martijn Baart, Account Manager bij Dept: “Onze focus op content marketing strategie, in combinatie met de data expertise van Altares, zorgt ervoor dat we het bedrijf opnieuw in de markt konden positioneren. In nauwe samenwerking heeft Dept de expertise van hun content strategen gebundeld met de specialistische vakkennis van Altares. Zo konden we een content database en marketingstrategie opstellen die zowel engagement triggerde als een bredere doelgroep aantrok.”

“Door onszelf opnieuw uit te vinden willen we het imago afstoffen dat data vaak nog heeft”, voegt Wieke Jong toe, Content & Campaign Marketing Officer bij Altares D&B. “Achter die grote hoeveelheden data zit namelijk een heel mooi verhaal. Met onze data analytics en oplossingen kunnen we onze klanten helpen waardevolle data om te zetten in relevante inzichten.”

Over Dept

Dept is een internationale agency met meer dan 750 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Ze helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van de digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben.

Deel via social media

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Anne de Geus

Marketing Campaign Officer

Whitepaper

Credit Monitoring

Kansen voor jouw organisatie in beeld

Een kredietcheck bij klantacceptatie is waardevol, maar ook meteen verouderd. Het échte kredietrisico begint eigenlijk juist pas nadat je een klant hebt geaccepteerd. De oplossing: monitor de financiële gezondheid van je klanten real-time.

Pdf van 16 pagina’s, 0,4 MB
Credit Monitoring

Wilt u meer lezen over creditmanagement en compliance?

2021 © - All rights reserved - Dun & Bradstreet B.V.
Legal      Privacy Policy