Met jouw bedrijf zit jij, direct of indirect, op een enorm olieveld. Data is namelijk de nieuwe olie. Zo is het een potentieel waardevolle resource, waar je zonder al te veel moeite aan kunt komen. Net als olie moet het eerst verwerkt worden voordat je er iets aan hebt.
Goed, je kunt dan wel mooi op een gigantisch olieveld zitten. De million dollar question blijft: hoe zorg je ervoor dat deze olie de brandstof wordt voor jouw groei?
Zet de eerste stap om een data gedreven organisatie te worden
Is jouw bedrijf niet volledig data gedreven? Of zijn jullie op weg, maar is de eindstreep nog niet in zicht? Niet getreurd. Ook als individuele stakeholder kun je, deels of volledig, data gedreven werken om de prestaties te boosten. We leggen uit hoe.
Hoe jouw organisatie kan profiteren van externe data
Een gigantische berg aan bedrijfsdata is mooi, maar nutteloos als je het niet juist verwerkt. We leggen uit hoe jouw bedrijf na ‘raffinage’ op organisatieniveau drie voordelen kan realiseren.
Koppeltool om master in bedrijfsinformatie te worden
Koppel jouw relaties in verschillende systemen en organisaties met elkaar. Zo krijg één overkoepelend beeld van jouw zakelijke relaties.