Infographic: Customer Due Diligence 2.0

Anne de Geus
4 december 2019 - Leestijd 4 minuten

Het handmatig verzamelen en verwerken van gigantische hoeveelheden gegevens is inefficient en niet meer nodig. Een andere blik op compliance en het voldoen aan de gestelde eisen kan met behulp van automatisering veel tijd en dus kosten besparen. Handmatige beslissingen kunnen worden genomen op enkel de uitzonderingen. 80% kan dankzij geavanceerde AI-modellen worden uitgevoerd. Bij Altares noemen we dit de Happy Flow.

Voordelen van het nieuwe Compliance-werken is van toepassing op verschillende afdelingen. Zo kunnen de sales en inkoop afdeling de derde partijen gemakkelijk screenen. En kan de compliance afdeling een snellere onboarding doorvoeren. En misschien wel het belangrijkst, de customer experience wordt beter omdat er steeds minder wachttijd is! Lees in deze infographic hoe wij een scoremodel inzetten om tot deze Happy Flow te komen.

Infographic: Customer Due Diligence 2.0

Interesse gewekt?

Deel via social media

Interesse gewekt?

Vul je gegevens in of bel ons direct.
We nemen binnen รฉรฉn werkdag contact met je op.
Of bel ons direct
Nederland (afdeling verkoop) +31 (0)10 322 03 04 Belgiรซ +32 (0)2 765 00 21

Whitepaper

UBO monitoring

Uitdagingen en praktische overwegingen

Inzicht verwerven in UBOโ€™s is een fundamentele eis van de anti-witwasrichtlijn van de EU. In deze whitepaper verkennen we manieren om problemen rond het verifiรซren en monitoren van UBOโ€™s uit de weg te ruimen.

Pdf van 28 paginaโ€™s, 0,3 MB
visual

Een free trial van รฉรฉn van onze producten? Zo geregeld!

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Je keuze voor

quizz outcome