Dun & Bradstreet lanceert nieuwe applicatie voor CRM systemen

Leestijd 8 minuten | Geschreven door Anne de Geus | 22 mei, 2013

Persberichten

Rotterdam, 22 mei 2013 – Dun & Bradstreet, D&B (NYSE: DNB), wereldwijd marktleider in het leveren van zakelijke informatie en inzicht in het bedrijfsleven, kondigt aan dat D&B360 nu beschikbaar is voor Oracle CRM On Demand, Oracle’s Siebel CRM, Microsoft Dynamics CRM en SAP CRM. Klanten die gebruik maken van deze CRM platforms krijgen binnen deze applicaties nu rechtstreeks toegang tot D&B data van meer dan 225 miljoen bedrijven wereldwijd en 100 miljoen contacten.

Dun & Bradstreet lanceert nieuwe applicatie voor CRM systemen

Veel organisaties hebben CRM-systemen die onder de maat presteren en hun doelstellingen niet behalen. Met de datamanagement en data verrijkingsmogelijkheden van D&B360 kunnen salesafdelingen en marketing professionals hun prestaties en klantbetrokkenheid verbeteren. D&B360 combineert D&B’s bedrijfsgegevens en marktinformatie met data van populaire sociale media. Het resultaat is een bijna real-time inzicht dat de effectiviteit van de sales en marketing teams verbetert.

Corinne Saunders, directeur van Dun & Bradstreet Europe & Worldwide Network, zegt: “Met D&B360 gebruiken we voor het eerst ons unieke D&B DUNS® nummer om klantgegevens binnen CRM systemen te koppelen aan externe bronnen. Dit stelt klanten in staat om hun eigen inzichten te genereren en inkomsten te maximaliseren door te focussen op relaties met hun meest waardevolle prospects. D&B360 helpt bij het nemen van zakelijke beslissingen, de efficiëntie te verhogen en te groeien door een betere en effectievere sales en marketing. “

Andrea Jagla, senior manager Sales Operations van F5, huidige gebruiker van de applicatie, zegt: “Nadat we D&B360 hadden ingezet, zagen we een grote piek in het gebruik van CRM en in de kwaliteit van de data in onze systemen. Onze salesteams zijn zeer tevreden met de omvang én de kwaliteit van de informatie die nu beschikbaar is in ons CRM systeem. Ze hebben nu makkelijk toegang tot alle inzichten die ze nodig hebben om effectief te verkopen, de verkoopcycli te versnellen en resultaten te verbeteren. “

Voordelen voor de klant van D&B360

Klanten beter leren kennen – D&B’s omvangrijke zakelijke database helpt sales en marketing professionals om hun klantsegmentatie te verbeteren, ‘pijnpunten’ bij klanten te begrijpen en op maat gemaakte verkoopstrategieën te ontwikkelen.

Verbeterde kwaliteit van data – Sales activiteiten worden voorzien van automatische data-updates en -opschoning, die duplicaties en overtollige data elimineren zodat de gegevens compleet en accuraat worden gemaakt.

Werven van nieuwe prospects – Sales professionals kunnen een lijst maken van prospects en belangrijke beslissers identificeren om hiermee in contact komen. Dit leidt tot een verbetering van de sales pijplijn. Door gebruik te maken van een unieke ‘look-a-like’ functie, kunnen sales professionals potentiële prospects selecteren die vergelijkbaar zijn met hun beste klanten.

Verkoop dieper in organisaties – De nieuwe applicatie zorgt voor een beter begrip van bedrijfsinformatie. Het maakt het eenvoudiger om belangrijke beslissers van andere afdelingen te identificeren om organische verkoop te stimuleren.

Verbeter de effectiviteit van de sales – D&B’s gepatenteerde DUNSRight® voorkomt het dupliceren van informatie, garandeert datakwaliteit, vult de ontbrekende informatie aan en verhoogt datanauwkeurigheid. Hiermee kunnen sales professionals zich toeleggen op de verkoop in plaats van verifiëren van of zoeken naar de juiste informatie.

Deel via social media

Anne de Geus

Marketing Campaign Officer

Whitepaper

Credit Monitoring

Kansen voor jouw organisatie in beeld

Een kredietcheck bij klantacceptatie is waardevol, maar ook meteen verouderd. Het échte kredietrisico begint eigenlijk juist pas nadat je een klant hebt geaccepteerd. De oplossing: monitor de financiële gezondheid van je klanten real-time.

Pdf van 16 pagina’s, 0,4 MB
Credit Monitoring

Een free trial van één van onze producten? Zo geregeld!

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Je keuze voor

quizz outcome