radio 1 logo
Radio 2 logo
Hoorde je ons op de radio? Ontdek onze oplossingen voor CRM

Infographic: Een goed ingericht onboarding proces in 6 stappen

Leestijd 5 minuten | Geschreven door Sharomy Autar | 4 November, 2021

Het onboarden van klanten en leveranciers is een tijdrovende klus. Tegelijkertijd is het een van de meest belangrijke stappen bij het aangaan van een relatie. Je wilt immers zeker weten dat degene met wie jij zaken doet ook echt betrouwbaar is. Is jouw onboaring proces niet goed ingericht? Dan kan dat je later in de relatie duur komen te staan. Zo kan jouw partner zomaar iets op zijn kerfstok hebben waardoor het imago van jouw organisatie eraan kan gaan. In deze infographic leggen we uit waarom onboarding zo belangrijk is en welke 6 stappen je kunt volgen om het onboarding proces zo goed mogelijk in te richten.

Infographic: Een goed ingericht onboarding proces in 6 stappen

Deel via social media

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Sharomy Autar

Marketing Content Officer

Whitepaper

UBO monitoring

Uitdagingen en praktische overwegingen

Inzicht verwerven in UBO’s is een fundamentele eis van de anti-witwasrichtlijn van de EU. In deze whitepaper verkennen we manieren om problemen rond het verifiëren en monitoren van UBO’s uit de weg te ruimen.

Pdf van 28 pagina’s, 0,3 MB
visual

Wil je meer lezen over creditmanagement en compliance?

2021 © - All rights reserved - Dun & Bradstreet B.V.
Legal      Privacy Policy

Je keuze voor

quizz outcome