Razendsnelle klantacceptatie in B2B

Kost het verwerken en screenen van klanten veel tijd? Wij automatiseren het hele proces zodat jij screent, accepteert en rapporteert binnen 30 seconden. 

Razendsnelle klantacceptatie B2B

Automatiseer van A tot Z

Van de klant verwerken, een credit check doen, de UBO vaststellen, internationale screening en reporting. Volledig geautomatiseerd en binnen 30 seconden voltooid.

Razendsnel, schaalbaar en betrouwbaar

Bespaar enorm op handmatige handelingen

Alle data via één bron – geen KVK nodig.

Zien is geloven: realtime video

Jorick laat in realtime zien dat klantacceptatie mogelijk is binnen 30 seconden.

Een flowchart maakt de hobbels in het proces duidelijk

Een flowchart van jouw proces?

Neem contact op met Jorick voor een flowchart op maat

Welke stappen kun je automatiseren?

Dure medewerkers zouden geen data moeten overtypen, maar doen waar ze goed in zijn.

Nieuwe klant aanmaken
CRM bijwerken
Verificatie
Credit check
UBO vaststellen
Sanctie- en PEP-check
Customer Acceptance
Monitoring

Normale klantacceptatie

Gegevens handmatig invoeren in een CRM en ontbrekende data googlen.
Alleen de verplichte velden worden ingevuld. En dikwijls met schrijffouten.
De klant verifiëren via verschillende databronnen en rapportages.
Handmatig opvragen van een kredietrapport en handelsinformatie.
Verschillende UBO-registers checken en de klant een vragenlijst sturen.
(Inter)nationale lijsten afspeuren en handmatig false positive management.
Handmatig beoordelen of een klant geaccepteerd of geweigerd wordt.
Als gegevens eenmaal in het CRM staan, checkt niemand ze meer.

Razendsnelle klantacceptatie

Type ahead in CRM en de juiste bedrijfsentiteit selecteren.
Foutloze en geautomatiseerde verrijking van álle velden.
Geautomatiseerde verificatie tegen actuele wereldwijde database.
Geautomatiseerde check met Dun & Bradstreet data, verwerkt in CRM of ERP.
UBO's, pseudo-UBO's en aandeelhouders wereldwijd automatisch vaststellen.
Geautomatiseerde screening tegen alle sanctielijsten inc. false positive management
Rule-based klanten accepteren of weigeren o.b.v. custom scoring.
24/7 data monitoring inc. geautomatiseerde updates bij gewijzigde gegevens.

experiences

Ervaringen van onze klanten

capgemini-logo-white.svg

"Our credit process is largely automated. It takes us relatively little time to screen relationships, which gives a big boost to our results."

Erik Prins
Credit Manager and Cash Officer
Logo Carel Lurvink

What if I did not have any data and had delivered to a customer who is now bankrupt?” It is not possible to express in figures what this successful collaboration with Altares Dun & Bradstreet has yielded us."

Julius Lurvink
Julius Lurvink
Directeur
Alpro logo

"The alerts we receive when there are changes in a particular customer's situation mean additional time savings and a guarantee that we won't overlook important information."

Elke Segers
Elke Segers
Commercial Accounting & Controlling Manager

Gratis flowchart op maat

Bespreek jouw unieke klantacceptatieproces met Jorick.

Jorick maakt een flowchart op maat van jouw proces.

Leg de bottle necks in jouw proces bloot en ontdek hoe veel je kan besparen.

Connect met de tools die je gebruikt

API

Staat jouw software er niet bij? Via onze API kunnen we onze data aan vrijwel alle tools koppelen en flows bouwen voor klantacceptatie.

Kant-en-klare integraties met veelgebruikte tools

Salesforce logo
Microsoft Dynamics logo
highradius logo

Razendsnelle klantacceptatie levert veel op

Je bespaart veel tijd en geld, maar ook de rest van de organisatie ervaart vele voordelen.

Integer zakendoen

Als organisatie wil je niks te maken hebben met witwassen, belasting ontduiken, kinderarbeid en slavernij. Dankzij de razendsnelle UBO-check, weet je deze bedrijven en personen snel te identificeren.

Imagoschade beperken

Het kosten jaren om een reputatie op te bouwen, maar slechts 5 minuten om die te ruïneren. Gelukkig weet jij binnen 30 seconden met wie je zakendoet.

Financiele zekerheid

Screen ook financiële risico’s en accepteer of weiger klanten geautomatiseerd op basis van risico op wan- of laatbetaling.

Uniformiteit

Een goed ingericht proces dat helder is en door iedereen op dezelfde manier wordt gehandhaafd zorgt voor uniformiteit. Zo trek je één lijn in de acceptatie van klanten.

Klant is blijer

Een lange vragenlijst invullen om aan te tonen dat je integer bent... dat is nooit een prettig begin van een klantrelatie. Door de klant ongemerkt en snel te screenen, begin je wél goed.

FAQ

We monitor our data 24/7 and update it daily. If there are changes, they are automatically implemented in your tools once every 24 hours. You can receive an alert of an impactful change, such as an adjusted credit rating of a customer.

The cost depends on the amount of data you purchase, such as the number of data points, in how many countries and the implementation. You will always receive a tailor-made price.

Whether you can create and implement our data and decision models yourself depends on the quality and knowledge of IT, data science and finance within your organization. We usually take care of the implementation, because organizations don't know the Dun & Bradstreet data well enough or don't have sufficient knowledge to program the model themselves. Large financial institutions, for example, generally take care of this themselves. We then only supply the data and advise on its use if necessary.

Yes, it is common for our clients to want to paint an even bigger picture of their portfolio. About every company in the world, we offer some 200+ data points, such as company registration numbers, corporate structures and UBO screening. Here you will find an overview of all our data.

For a growing number of clients, Altares Dun & Bradstreet develops customized solutions for automatic client acceptance checks. In the case of customized scoring, for example, we draw up a personalized decision model based on a company's risk appetite. And for financial institutions and leasing companies we often develop predictive fraud indicators.

With our D-U-N-S-number we identify every company in the world and can make connections between legal group structures. These "family structures" can pose risks, but they can also offer opportunities. Think of a parent company that has issued a liability statement. Or a sister company of your client that is a financial risk. It is crucial to have and maintain a clear picture of the family structure, particularly in international group structures.