Razendsnelle klantacceptatie in B2B

Kost het verwerken en screenen van klanten veel tijd? Wij automatiseren het hele proces zodat jij screent, accepteert en rapporteert binnen 30 seconden. 

Razendsnelle klantacceptatie B2B

Automatiseer van A tot Z

Van de klant verwerken, een credit check doen, de UBO vaststellen, internationale screening en reporting. Volledig geautomatiseerd en binnen 30 seconden voltooid.

Razendsnel, schaalbaar en betrouwbaar

Bespaar enorm op handmatige handelingen

Alle data via één bron – geen KVK nodig.

Zien is geloven: realtime video

Jorick laat in realtime zien dat klantacceptatie mogelijk is binnen 30 seconden.

Een flowchart maakt de hobbels in het proces duidelijk

Een flowchart van jouw proces?

Neem contact op met Jorick voor een flowchart op maat

Welke stappen kun je automatiseren?

Dure medewerkers zouden geen data moeten overtypen, maar doen waar ze goed in zijn.

Nieuwe klant aanmaken
CRM bijwerken
Verificatie
Credit check
UBO vaststellen
Sanctie- en PEP-check
Customer Acceptance
Monitoring

Normale klantacceptatie

Gegevens handmatig invoeren in een CRM en ontbrekende data googlen.
Alleen de verplichte velden worden ingevuld. En dikwijls met schrijffouten.
De klant verifiëren via verschillende databronnen en rapportages.
Handmatig opvragen van een kredietrapport en handelsinformatie.
Verschillende UBO-registers checken en de klant een vragenlijst sturen.
(Inter)nationale lijsten afspeuren en handmatig false positive management.
Handmatig beoordelen of een klant geaccepteerd of geweigerd wordt.
Als gegevens eenmaal in het CRM staan, checkt niemand ze meer.

Razendsnelle klantacceptatie

Type ahead in CRM en de juiste bedrijfsentiteit selecteren.
Foutloze en geautomatiseerde verrijking van álle velden.
Geautomatiseerde verificatie tegen actuele wereldwijde database.
Geautomatiseerde check met Dun & Bradstreet data, verwerkt in CRM of ERP.
UBO's, pseudo-UBO's en aandeelhouders wereldwijd automatisch vaststellen.
Geautomatiseerde screening tegen alle sanctielijsten inc. false positive management
Rule-based klanten accepteren of weigeren o.b.v. custom scoring.
24/7 data monitoring inc. geautomatiseerde updates bij gewijzigde gegevens.

experiences

Ervaringen van onze klanten

capgemini-logo-white.svg

"Our credit process is largely automated. It takes us relatively little time to screen relationships, which gives a big boost to our results."

Erik Prins
Credit Manager and Cash Officer
Logo Carel Lurvink

What if I did not have any data and had delivered to a customer who is now bankrupt?” It is not possible to express in figures what this successful collaboration with Altares Dun & Bradstreet has yielded us."

Julius Lurvink
Julius Lurvink
Directeur